Téma: Lanove bagry
Autor
Správa
11. september 2012 23:04:12
Tibore, anglicky mluvím plynule. Rád ti pomůžu. Němčinou bohužel příliš nevládnu, ale překlad z nj do do čj bych možná vypotil Napiš mi email nabocklish@seznam.cz co a jak by jsi chtěl
12. september 2012 11:09:04
Ďakujem Martin!!! Dnes alebo zajtra Ti napíšem.
10. október 2012 22:08:21
Dobrý den, pane Hájek po případě kdo to ví, dá se zjistit, jak přesně chodí lano po kladkách, od bubnu ,který ovládá výložník u bagru E 303 Unex Balkan a jím podobný.Kde bych našel podrobné schéma, je to na výhledový model. Mockrát děkuji Vašek58
20. október 2012 10:54:38
Zaujímavý minibager Koehring, už z roku 1928. Samozrejme lanový .
Tu:http://www.theconstructionindex.c...mini-excavator-way-ahead-of-its-time
12. november 2012 22:14:31
Úvodná strana prospektu k Ry-151. "Vyňuchal" som tu: http://forum.bauforum24.biz/forum/index.php?showtopic=34422&st=730
Kde to bolo fotené? Podľa toho vodojemu v pozadí...
15. november 2012 22:42:50
To auto je Tatra 147 DC 5 ? to je vyrobené nebo koupené ?Tipuji na vyrobené.
16. november 2012 06:52:41
Vyzerá to pekne, Vašku. Teším sa na video. V akej mierke si staval? A aj mňa zaujíma pôvod Tvojej tatry 147 DC5.
16. november 2012 19:52:01
Ahoj, tak se pokouším dostat k tomu, aby jste viděli fotky z mého "pískoviště",to auto jsem chtěl co nejblíže přiblížit Tatře 147 dempr,je tam i předloha.Auto je udělané z auta Indiana Jones měřítko asi 1-15,korbu jsem udělal z překližky.Pás s třídičkou je taky dělaný doma, vše je funkční, bagr je vlastně dělaný z motorků co se používají na sedačkách do aut.Je tedy ovládaný kabelem,tak jak originál.Uvidím jak dopadne to video,určitě se pokusím ho sem dostat a tady jsou fotky ahoj Vašek58 http://vaclav20.rajce.idnes.cz/bagr1/
30. november 2012 18:31:07
Jé, tak to je super, na video se moc těším
30. november 2012 18:32:06
Pan Karel Benda natočil již třetí díl série o renovaci hydraulického rypadla. Jak můžete vidět, práce opět pokročily. Pan Kolomý nás zasvěceně seznamuje s dalším postupem a nezapomene zmínit mnoho zajímavostí, například na jakém stroji pracoval v civilu herec Josef Šebánek, kde můžeme vidět D500 v činnosti či zda lze srovnávat D500 v Mladějově s rypadlem RY1 v Solvayových lomech.
30. november 2012 22:20:47
Ahoj tak jsem ten model lanového bagru i s třídičkou a autem s bráchou aspoň nafotil-malá ukázka,video až počasí dovolí ahoj Vašek58 frameborder="0">
30. november 2012 23:36:28
To ma teší, že v Mladějove pokročili. Snáď sa tam v budúcom roku už dostanem!
Václav - milý model!
03. december 2012 06:02:50
Ahoj David, na ktorej strane bola D-141? Akosi som ju na tých vyše 360 stranách prehliadol -
03. december 2012 08:27:58
Tibore zdravim! Je to o kousek pred tim Ry-151, na strance 136, ale je tam jenom ta D-141. Pro uplnost je par fotek jeste na strane 138 (E-301 a D-101, ale ty jsem sem nevkladal, pac mne prijde ze uz tady jsou lepsi fotky, mozna ta 101ka by se sem hodila). No ale mas pravdu tech stranek je tam teda neskutecnejch) Vlastne jsem to doted ani cely neprolezl. Skoda ze moc neumim nemecky, pripada mne ze se tady tech nemeckych for v poslednich letech vyrojilo docela mnozstvi a je tam kupa zajimavejch veci.
03. december 2012 09:04:29
Jinak jeste pro zajimavost - ted jsem si vsiml ze zrovna vcera nekdo nahral na Youtube Indiany z Vetrova, takze D-500 v novejsim provedeni uz je k mani online bez stahovani
03. december 2012 14:48:57
Tibore super, diky moc za ty prilohy, ze ktere ze to je knizky?! Jinak mne prijde zajimavy jak tam pisou ze "stanoviste ridice bylo oddeleno od strojovny". Uplne si predstavuju ten zazitek sedet kazdej den 8 hodin tak blizko toho dieselu Holt casy se meni, nastesti.
08. december 2012 19:36:18
Ahoj,jenom plním slib o vložení videa o modelu lanového bagru Vašek58 a děkuji bráchovi za trpělivost při zpracování
09. december 2012 14:26:20
Vasku diky za to video, ten bagrik je uplne super! Tohle byl vzdycky muj sen, kdyz jsem byl decko. Skoda ze jsem tehdy nebyl tak sikovnej, abych si neco takovyho postavil. Jinak by mne docela zajimalo, jaks vyresil otvirani te lopaty, to jsem jako technickej antitalent nikdy nechapal, pritom hadam ze to bude asi dost jednoduchej princip.
10. december 2012 20:50:42
Ahoj Davide,děkuji za pochvalu,jak si můžeš všimnout při některých detailech lžíce,je tam bovdenové lanko a dvě čokoládové svorky,na lžíci je pantík,který otvírá právě lanko v bovdenu,při otvírání se opře o jednu čokoládku a při zavírání tahne za druhou.Při ovládání musím dávat pozor, abych nepřetáhl zavírání či otvírání,vytahuje to lanko, ten pohon má docela sílu.Zdravím Vašek.
10. december 2012 21:54:37
Vasku diky! Jo to mne nenapadlo, no jak jsem rikal, klasickej technickej antitalent. A jeste posledni podpasovka - jak ovladas to vysouvani a zasouvani toho bowdenu uvnitr toho bagriku?! To tam ma nejakej motorek, kterej se jednou otaci na jednu stranu - vysouva lanko (zavrena lzice), nebo na druhou zasouva (a otvira lzici)?!
11. december 2012 20:19:34
Ahoj Davide je to tak, je to jeden z těch motorků ze sedačky,je postaven tak,že může dopředu i dozadu,šneková převodovka ahoj Vašek
28. december 2012 20:15:49
bezpecaka by fascinovalo ta oprava lanka
29. december 2012 06:48:21
Miroslav Stuchlík: Škoda D500
Pohľad zrejme na ten istý stroj: http://www.ddomaslavice.cz/userdata/pages/56/prehrada18.jpg
Celá fotogaléria: http://www.ddomaslavice.cz/cz/menu/107/historie/stavba-prehrady/
29. december 2012 07:36:19
Nejenom oprava lanka, celé to uchycení. Naštěstí tenkrát byli bezpečáci zřejmě vzácní a navíc by jejich kafrání ohrožovalo plnění plánu, tak je drželi v bezpečí kanceláří
16. január 2013 21:18:52
Mohlo by to patriť aj medzi "zvláštnosti a prototypy": lanový drapák odkiaľsi z Holandska(?). Zrejme aj v záp. Európe sú/boli domáci majstri.
http://www.henri-floor.nl/plaatjes/2009/09/24/foto02.htm
10. február 2013 18:18:14
tady je jeden na prodej http://aukro.cz/unex-e-303-lanovy-bagr-100t-i2995214334.html
09. marec 2013 15:51:58
Ahoj, kolega mi poslal odkaz na vaše stránky a všiml jsem si, že máte jen obrázky lopatových rýpadel, které mají na násadě lopaty rolnu. Tato rolna se objevila u rýpadla E302 a pak u dalších. Léta jsem pracoval na předchůdci těchto rýpadel E25, která jsou daleko lepší, protože mají násadu lopaty se zubatkou a rolničku na konci násady nepotřebují. Tyto stroje se vyznačují hlavně tím, že se násada lopaty ve vedení lopaty neotáčí, takže nejde takto vyhodit zdvihové lano.