Téma: Tuning bagru
Autor
Správa
30. január 2014 22:52:54
Pro pana Mrázka ta moje ušatá lžíce má na každém uchu u pístnice dusíkový akumulátor a to ucho je ještě samostatně plovoucí v rozsahu 15cm nahoru to samé má celé rameno nakladače takže přes nerovnosti plynule přeplouvá. Záběr na šířku při složených uších je 2,9m a při rozevřených uších 5m. Pro pana Minovského pěkná lžíce ale možná by bylo lepší udělat ty boky odlápěcí jako to mají švédi na velkých nakladačích viz. video.
31. január 2014 18:12:47
Jsem jenom z vesnice, dusíkový akumulátor je tlumič ?a tu plovoucí polohu na ramenech směrem do předu používáš i na suchu třeba při nabírání materiálu?stejně mi to nejde na rozum když se vezme břitem na tvrdo kanál i kdybych měl zapnutou plovoucí polohu na ramenech je to rána jak z děla.jedině že by se hrnulo mírně s břitem nahoru ale to zas nebude čisto,tak nevím.
31. január 2014 20:58:03
Moc pěkné pane Pospíšil. Je to taková rychlá nouzovka okoukaná z videa, až nebude sníh a bude trochu času tak snad vylepším )
http://www.jm-zemniprace.cz/
01. február 2014 03:53:30
Franto Mrázku,jsem taky jen z vesnice..něco o tom píše i google.Ale určitě to bude věc bez který se dá obejít.Na jinou stranu závidím lidem kteří si tyhle vychytávky mohou dovolit s vědomím že se jim nemalá investice jednou vrátí.Klobouk dolů a spousty m3 štěstí!!
01. február 2014 14:26:17
Pro pana Mrázka, Akumulátory pro uši jsou na fotce ty koule plněné dusíkem a v podstatě pracují jako tlumič nárazu do pístnice která se zasune a potom zpětně vrátí do původní polohy . Na nakladači mohu v kabině navolit režim v jakém bude pracovat přední rameno, buďto mám pružení vypnuté, nebo zapnuté na stálo ale potom nejde přitlačit lžíce do země a zvednout se na ní a nebo automatika to je do 10Kmh vypnuté pružení lžíce a přes 10Kmh se automaticky zapne. Ale musím s Vámi souhlasit že pokud vezme 8tnakladač břitem kanál tak je to prda jako když kopne kůň. Já hrnu sních pro hotely penziony a lyžařské areály v horském středisku kde se nesolí takže kanály vidím začátkem zimy a potom už jsou schované pod vrstvičkou sněhu horší jsou obrubníky ty se neschovají ale za 10let uklízení si pamatuji kde co je a pokud zapomenu tak se mi připomene a na tu ránu člověk jen tak nezapomene. Pro pana Minovského, já jsem to samozřejmě také okouknul už lonskou zimu z videí ale za celý rok se mi nepodařilo najít výrobce který by byl ochotný upravit tu 3kubýkovou lžíci o přídavné uši. A to jsem oslovil asi šest firem, dokonce i výrobce té lžíce kterou mi vyráběl někdy před šesti lety. Jedna renomovaná společnost vyrábějící lžice mi zpočítala že ta lžíce to nevydrží a zbortí se a vida ono to funguje. Asi páni inženýři nějak špatně počítali. Tak jsem se do toho nakonec pustil sám a jak se to osvědčí ukáže čas. Zdravím všechny Pospi.
01. február 2014 17:24:20
Děkuji Pospimu za vyčerpávající odpověd,která mi vše osvětlila.Plovoucí polohu na ramenech používám při pohybu do předu jen s frézou na asfalt jinak jenom po zadu při rovnání.Různý až takovýhle vychytávky na lžíci si můžu jenom zdát jelikož jsem jenom zaměstnanec a šéf o nějakým vylepšení nechce ani slyšet,jsou to jeho peníze.Ajá bych do soukroma asi nešel,nemám na to náturu.
26. február 2014 22:07:36
Super
01. marec 2014 15:20:49
Díky!
26. apríl 2014 23:16:44
něco proti slunci
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz
26. apríl 2014 23:17:51
26. máj 2014 10:49:04
Na tom Komatsu ještě doladit koncovku výfuku a bude to v cajku
09. jún 2014 21:26:58
dobrej napad jo a o tom výfuku mě už taky napadlo s tím něco udělat,ale není čas
10. jún 2014 17:42:39
No funguje mi to fajn.Aj ked treba len rozrušit utlačenú zem k delšiemu rovnaniu.A ono to stači trocha naklonit nech zuby idú vrchom a je z toho pravítko.
No proste skúšam a zabávam sa.