Téma: Kara za traktorbagr
Autor
Správa
22. apríl 2010 20:09:47
zdar chlapi nevite jestli funguje neco jako tazne zarizeni na traktorbagr aby se za to dala pripnout kara bo valnicek a tahat si za tim lzice kdyz by se nemelo nic vozit v predni lzici diky za info
22. apríl 2010 20:25:01
Zdar Pavle to si myslel važne tohle tema?
22. apríl 2010 20:26:19
Ahoj Pavle,nápad to není špatný a určitě by šla klasická koule přidělat zespoda na rám a tahat vlek jako za autem,ale pro Policii to asi bude stejné ufo jako to vozit v lopatě.Já to naskládám do lopaty přetáhnu popruhem a jedeme, jako to je na fotce.Zatím nebyl žádný problém a to jezdím každý den aspoň s jednou lžíci v lopatě.
22. apríl 2010 20:37:29
my jsme si ze stavby jednou vezly kmeny domu sotva je lzice vzala
22. apríl 2010 20:46:37
Ani by mě nenapadlo to vázat popruhem. Vozím sebou vždy jen 2 lžíce a ty vyložene povalím do přední lžíce. Když je vyklápím tak pěkně zustanou stát a pak opět stačí kopanec, lžíce padnou do předku a jede se. Bez dřiny a bez práce.
22. apríl 2010 20:46:45
taky vozim lžice v lopate pomalu pokažde a jednou sem byl zastaven policejni hlidkou a ani me na to nic neřekli,asi hodne zaleži na koho kapneš
22. apríl 2010 21:13:45
No já už jsem dostal pokutu dal mě 500 vloni za převoz pevné svahovky v předku.Prej bez ní mužu pokračovat jinak pokuta jak blbej.
22. apríl 2010 22:01:39
Už jsem to sem jednou psal. V Čechách jsme totiž jako ve všem papežtější než papež. Ve Skandinávii běžně za rypadly přívěsy tahají. Přívěsy jsou často sklápěcí a rypadlo má vyvedenou hydrauliku na sklápění. Takže na stavbě si pěkně sami naložíte a materiál převezete kam je potřeba. Na stavbu si pěkně dovezete všechny lžíce, případně vibrační desku či další nářadí. Konkrétně ve Švédsku přívěsy pro rychlosti do 30 km/hod ani nemusí mít značky a vztahuje se na ně automaticky povinné ručení tažného vozidla. Ne jako tady, kdy policajti buzerujou kdejakýho zemědělce, že si dovolí táhnou něco za traktorem co nemá značky.
22. apríl 2010 22:44:35
Ahoj taky to vážeme kurtama v předku a poldové jsou v pohodě,minulej rok nás chytli bez kurty 1000kč a bod.........
22. apríl 2010 22:45:48
Tak to je paráda stím vlekem. Jen chudák bagr v terénu to heká solo natož s naloženym vlekem.Ale jako nouzák proč ne.
23. apríl 2010 09:44:45
jj myslim to vazne slysel sem ze jeden kluk si na traktor bagr souli snazil pridelat nevim teda jak dopadl, ja je taky vozim ve lzici a za cepy protahnu retez a stahnu to prez tyc co je na predni lzici a frcim tak sem jen chtel vedet jestli o tom nekdo neco nevi ci to tak nema provedene
23. apríl 2010 17:41:57
oni sami policajti nevedi co stim, ptal jsem se uz hodne znich a kazdej mele neco jineho, to same nevedi proc nektery maji spz a jiny ne apod. Ono je to tezke, to sami jako nektery remcaji na zuby na predni lopate, v technicaku mam napsano, ze pracovni nastroje tvori ostre hrany a je klid. Jednou kvuli pevny svahovce bylo pozdvizeni, jeden ze mi muze uletet, kdyz proleti okolo kamion, tak jsem ho ubezpecil, ze dva metraky neuletej, druhy zase, ze je to bremeno a to se nesmi vozit, tak jsem mu rekl, ze je to pracovni nastroj a bylo. Mozna, ze kdyby tam byl jinej pablb, tak by mi neco napalil. Tezko rici. Jednou u nehody jsem potkal dopravaka, dali jsme se do reci a rikal, ze driv jezdil s JCB a taky prevazel lopaty a ani dneska v jejich priruckach nenasel zminku o tom, ze by to bylo neco trestneho, tak cert vi...
23. apríl 2010 19:31:50
Ani náhodou bych pokutu neplatil a garantuju že ten policajt by to neobhájil. On to prostě zkusí a když se nebráníte tak proč vás nekásnout o nějakou kačku.
23. apríl 2010 21:31:03
Ten kryt na přední zuby je jednou z podmínek stanovených výrobcem pro provoz na pozemních komunikacích, takže to policajt obhájí kdykoliv. Právě s odvoláním na "vyčnívající ostré hrany". U bezzubé lžíce není co řešit (i když jakýsi předpis stanovuje minimální poloměry zakřivení u vnějšího obrysu vozidla a do toho se ani hladký (zbroušený) břit nevejde.
K tahání přívěsu musí být tažné zařízení schváleného typu a nevím, že by u nás něco podobného bylo. Snad jen za manipulátory jsou povolené vleky (po namontování vzduchotechniky k brzdám). Kolové točáky mají dost co dělat samy se sebou, ne tak ještě s vlekem. Určitě by se to nevyplatilo vzhledem k snížené životnosti převodovky a hydromotoru. Kdo sleduje ceny, dá mi za pravdu
23. apríl 2010 21:54:34
no vlecek by byl dobrej, ja jsem o zubech nic nenasel.
24. apríl 2010 14:23:17
no například Mecalac má tažné zařízení z výroby což byla taky jedna z věcí co se mi na tom stroji líbila
25. apríl 2010 13:13:12
Za ty prachy co Mecalac stojí by k tomu měli ještě zapojit vozík a na něj naložit pásáček...
13. január 2019 22:31:36
tiež nad tým uvažujem
16. január 2019 16:23:12
My třeba za otočák po stavbě zapřáhneme tatrovácký vlek, nevýhodou je, že to nebrzdí, nesklápí a otočák má pevný závěs. Takže po rovině, práci na dalnicích, čištění škarp dobrý. Nemusí vrčet pořád auto za zadkem. Druhá varianta je, si hodit auto za sebe na tyč