Téma: Pásová a kolová rypadla

Autor

Správa


Roman N

Roman N
Členem od: 09. 03. 2009
Příspěvků: 213

30. máj 2012 19:05:05

tatra 815 ze zdejšího bazaru


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01. 04. 2010
Příspěvků: 1724

30. máj 2012 19:48:34

To už tu někde bylo....ta nástavba je tuším Kastor nee?


Roman N

Roman N
Členem od: 09. 03. 2009
Příspěvků: 213

30. máj 2012 20:11:51

jj bylo to tu, kdysi o tom byla i diskuze. ted mě to zaujalo- je to čerstvě v bazaru


Alda .

Alda .
Členem od: 09. 07. 2007
Příspěvků: 920

30. máj 2012 20:30:28

To je rumunská nástavba Progresul-Braila neboli Promex Castor konkrétně typ AT-802,pásový byly SM 502 a 802


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

jarda mikeš

Členem od: 25. 05. 2012
Příspěvků: 3

01. jún 2012 21:00:23

Zdravím chlapi, mám menší problém. Nechal jsem otci přetěsňovat čerpadlo na cat. 428d r.v. 2002, při demontáži si poznačil polohu předvstřiku a po namontování bylo vše o.k. Asi po měsíci (co ssi vše sedlo) má křápavější zvuk a tak bych měl dotaz jestli nevíte kde se dá přesně nastavit setrvák do základní polohy předvstřiku (u čerpadla vím - na 6tku vrták). Díky za radu.

mikeš jaroslav


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

damco daneko

Členem od: 12. 02. 2008
Příspěvků: 179

02. jún 2012 20:20:54

Kubo to je koho to Volvo?


Ján Košút

Ján Košút
Členem od: 01. 03. 2010
Příspěvků: 238

03. jún 2012 08:52:01

lubko tuto najkrajsiu si tu nedal, jako to tak???


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20. 01. 2010
Příspěvků: 491

03. jún 2012 19:59:33

dneštní terénky.............


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20. 01. 2010
Příspěvků: 491

03. jún 2012 20:00:43

jěště


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14. 12. 2008
Příspěvků: 349

04. jún 2012 19:25:12

jeden pindík


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14. 12. 2008
Příspěvků: 349

04. jún 2012 19:25:45

happy


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

02. júl 2012 23:33:57


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01. 04. 2010
Příspěvků: 1724

03. júl 2012 21:48:00

Zdravím Danny....tuto kombinaci jsem už viděl...někde v inzerátu ve světle modré barvě....kdy a zakých podmínek se toto vyrábělo by mne velmi zajímalo.....nevíte o tom někdo něco víc?


Tomáš Kostřica

JCB 3cx
Členem od: 10. 06. 2008
Příspěvků: 56

04. júl 2012 21:05:04

depo hloubětín


Tomáš Kostřica

JCB 3cx
Členem od: 10. 06. 2008
Příspěvků: 56

04. júl 2012 21:06:05

2 depo hloubětín


Pavel Regner

Členem od: 29. 07. 2011
Příspěvků: 40

05. júl 2012 14:45:59

Tak jsem si dovolil něco pro pana Širokého a ostatní fandy Komatsu. PC 600 při těžení s 3m3 lžící. Osmikolu naplnilo na čtyři lžíce. První jsem nestihnul. Ale naplnění auta trvá 1m a 18s.
frameborder="0">

" title="
frameborder="0">
">
frameborder="0">


Macek P

Macek P
Členem od: 16. 06. 2009
Příspěvků: 170

21. júl 2012 16:45:47

sanace
sanace

.


Macek P

Macek P
Členem od: 16. 06. 2009
Příspěvků: 170

21. júl 2012 16:52:18

CAT 329D a Bell
CAT 329D a Bell

.


Pavel Regner

Členem od: 29. 07. 2011
Příspěvků: 40

22. júl 2012 20:04:22

Trochu jiná varianta ke kladivu na bagru. Pohon min. 20 tunový nosič. Určitě vás zajímají tlaky a průtoky, ale nemohu sloužit. Jsem pouhý zadavatel práce. Šířka 80cm a výhodou je, že vyfrézovaný materiál se dá hned použít jako zásyp, bez drcení. Výkonost je vidět na videu. Cena na hodinu cca. dvojnásobná oproti kladivu.


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

23. júl 2012 08:21:18

tato mrska byla nesena na CATu 325C


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

23. júl 2012 08:23:05

ptal jsem se strojnika a pry to dobije masinu vic nez kladivo, kdyz jsem videl co to sni dela, tak se nedivim


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

23. júl 2012 08:25:03

a posledni


Jaroslav Lagron

Členem od: 23. 07. 2012
Příspěvků: 2

23. júl 2012 22:04:08

Zdravim vás! Sem tady nový a chtěl bych vás požádat o radu případně pomoc. Mam možnost relativně levně koupit bagr.
Bohužel nesem nezjistl přesný označení jediný označení je na něm Atlas-hydro je z roku 1971 máte s tim nějaký zkušenosti případně kde sehnat manual či něco takovýho?
Dneska sem se na něj byl s bráchou kouknout údajně neběžel tři roky. Nasadili sme baterku a chytnul líp než osobák chvilku sem si stim hrál hydralika funguje jak má je to skoro i suchýhappy pak sem zkoušel trošku hrábnout do země ale lžíce mě přitáhla takže si myslim že by se před prací měl nějak zabrzdit nebo zajisti jelkož nemá žádnou radlici nebo jinou oporu.
Jak řikam s bagrem nemam zkušenosti takže kdyby mi někdo z vás byl ochoten poradit byl bych rád! Ještě sem hodil mail kdyby náhodou.happy

lagron.jaroslav@email.cz


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2060

24. júl 2012 11:59:42

Dobrý den, není to náhodou bagr podobný tomuto:

http://www.ebay.de/itm/Atlas-Bagg...en_fahrzeuge&hash=item19d3298122

Jak píše prodávající, bagr má své nejlepší roky za sebou. Když si vezmete, že je to ještě asi o deset let starší stroj, než jsou nejstarší DH 112, je to určitě pravda. Řada s dvojkou na konci se vyráběla od roku 1968, hydraulika bude ještě jednodušší, bez naklápěcích desek čerpadel, s mechanickým ovládáním. Radlička a/nebo patky by se hodily, i už zmíněné DH 112 má patky. Ale Němci si s tím nějak hlavu nelámali, výhodou je lepší prostupnost terénem.

Ceny a dostupnost náhradních dílů bych zkonzultoval předem s dovozcem těchto strojů do ČR:

http://www.atlasgmbh.com/en/dealers.aspx, http://www.austrobaumaschinen.cz/

Zároveň bych si vzal s sebou na prohlídku někoho, kdo rozumí rypadlům a hydraulice. Případná oprava totiž může snadno převýšit cenu tohoto bagru.


Jaroslav Lagron

Členem od: 23. 07. 2012
Příspěvků: 2

24. júl 2012 12:56:27

Je to přesně on! I když o něco v lepšim stavu na každý pád velmi děkuji za radu a info! happy


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

06. august 2012 21:39:40

Zaslúžený kúpeľ po celodennej práci blunk


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01. 04. 2010
Příspěvků: 1724

07. august 2012 20:28:43

Danny,jak se tam na tom měkým Volvo pohybuje? nemá problem s průchodností?


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29. 12. 2009
Příspěvků: 594

07. august 2012 20:30:20

Zdravim Danny, to maš celkom zanovnu mašinu že? mozes napísať nejake poznatky z praxe, ako ti šlape a či si stým spokojný?? take volvíčko by som si vedel predstaviť dvore firmy blunk


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

07. august 2012 21:14:35

Horacio o té průchodnosti ani nemluv, hlavní činností tohoto koláku je těžba z vody a nákládka souprav, pro obě tyto činnosti naprosto nevhodný stroj. Při těžbě z vody je veliký problém kolový podvozek, který na písčitém podloží a promáčeném štěrku má velké problémy a je nutné si neustále pomáhat a trpí tím tak zbytečně celý podvozek. Další činnost nakládka souprav, pro tuto činnost opět neradostně vybraný stroj, originál lopata byla po zhruba týdnu práce shledána za malou a byla nadstavena břity a jelikož vysoce abrazivní materiál dost rychle obrousil origo zuby, byly na hardoxový břit navařeny zuby hardoxové, které se ale vůbec neosvědčily a každý týden jsou o 10cm kratší. Pro tytto účely by bylo jak stvořené pásové rypadlo s hmotností 25-30t a objemem lžíce 1-2m3.
Volvo EW 160D je na firmě zhruba 2 měsíce má natočeno okolo 500mth a žádné problémy, akorát snad tekla jedna pístnice na podpěrné noze, ale tomu se vůbec nedivím, jelikož v těchto podmínkách kdy jsou nohy stále někde utopené a následně tak celé zarvané materiálem..


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

07. august 2012 21:21:14

Boční nadstavení lopaty a hardox břit a dvakrát navařované hardox zuby...


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení