Téma: Jak si vedou větší JCB, nesedí tady na nich někdo?
Autor
Správa
29. december 2017 16:19:00
Zdravim. Máme 175w rok 2005 bezproblémová a veľmi spoľahlivá. Asi po 10 000h boli vymenené čerpadlá. Sem tam praskne neaka gumička na prirube rozvádzača. Inak nič. Motor isuzu nemá problém v zime.na podvozku sa nič nerobilo.
29. december 2017 22:03:19
Se 175w jsou prý lidé hodně spokojení, je pravda, že ty čerpadla 10-12tis.mth je na výměnu jistota. Teď na to koukám do inzerátů, typy kolem roku 2005, v sobě mají šestiválec Isuzu, ale ty novější mají čtyřválec JCB. V4 motor JCN je také absolutně neporuchový a nezničitelný, ale nejsem si jistý, jestli je to dostatečný motor do 18tunovýho bagru, který ještě musí jezdit. Můžu se zeptat jaká je spotřeba za den v těžbě a jaká při terénních úpravách? Bojím se, že bude spotřeba u starších typů slušná a u těch novějších, nesmyslná.
30. december 2017 08:25:52
Pri terénnych úpravách 60-80l deň. Záleží čo robí.inak spotrebu neriešim. máme komatsu 160pw a porovnaní s jcb je 175ka pohodlnejšia pre strojnika aj keď je to starší bager robí sa na ňom dobre.ma veľkú stabilitu oproti 160pw
30. december 2017 09:51:14
Podíval jsem se do nabídek několika značek a ten motor ve 175W, i přes to, že je jen čtyř válec, má z celé kategorie 18tun nejvyšší výkon (172ps), taky má nejdelší rameno v základu(násada přes 3m). Porovnával jsem Komatsu (to má zase největší objem motoru), Catra (nejmenší objem motoru) a Volvo (to má v základu nejkratší rameno, ale údajně nejnižší spotřebu). Když člověk porovná ceny, jsou rozdílné o více jak o půl milionu korun. Cat a Volvo jsou jasně nejdražší. Pak je tu ještě Hitachi.
30. december 2017 13:33:39
To dlhé rameno máme na 175 a je to super hlavne pri úpravách terénu. Všetko je o proritách kto akú značku chce. Nikto nedá viac peňazí v hodinovke tomu kto má cat. A hlavne cena za servis.