Téma: HUDDIG
Autor
Správa
20. november 2008 19:36:31
kampak jede ? )
20. november 2008 23:04:34
Už se někdo vlastně dozvěděl v čem je ten stroj tak vyjímečný??? Pominuli to přídavné zařízení které jde navěsit na každou mašinu tak se ptám co nám dává víc než obyčejný trkatorbagr????
21. november 2008 17:13:55
Pane Mach, stejně tak byste se mohl ptát v čem je výjimečný třeba Mercedes (nebo jiná dražší značka) mezi auty. Proč kupovat luxusního Mercedesa za třeba 2 miliony, když z místa A do místa B mě odveze i Škodovka za čtvrtinu ceny.
Již 7 let se pohybuju po montážích ve Skandinávii, hlavně ve Švédsku a věřte nebo ne, Huddigů tu je k vidění opravdu dost, stejně tak jako vámi opovrhované Hydremy. Klasický traktorbagr, jak ho známe z Čech ve Švédsku téměř neuvidíte. Třeba u nás tak populární JCB bych za ty roky ve Skandinávii napočítal na prstech.
Skandinávie je bohatá a tak si potrpí na luxus a pohodlí. V Huddigu jsem měl možnost sedět a je o opravdu velký rozdíl oproti v Čechách běžným traktorbagrům.
Ono je to celé dané ještě jednou věcí a to cenou lidské práce. Ta je ve Švédsku o dost dražší než u nás,a tak se firmám vyplatí mít různé speciální stroje o nichž si české firmy mohou nechat jenom zdát. Třeba ten pomocnej dělník, co podle vás může ten kabel do výkopu hodit taky, by ve výsledku firmu ve Švédsku stál víc než „drahej“ Huddig. Když jsem ve Švédsku začínal, tak jsem často opravdu zíral na co všechno mají švédové stroje a jak se tyto stroje ovládají (třeba to dálkové ovládání na všelijaké stroje je celkem běžná věc). Partu cikánů (či jiných nádeníků) s krumpáči kopat nebo zahazovat výkop ve Švédsku opravdu neuvidíte.
Je podle mě spíš otázka času, kdy se mzdové náklady v Čechách vyrovnají s vyspělými zeměmi a stroje jako Huddig apod. uvidíme i na našich stavbách čím dál častěji.
Mimochodem do vysokozdvižné plošiny s dosahem 20m pověšené na normálním JCB nebo CATu by vlezl opravdu jenom velký kaskadér.
21. november 2008 20:09:55
Když jste u toho srovnání tak teda dobře. Pokud budu kupovat Mercedes sobě tak proto že si chci udělat radost, pro pohodlí, luxus, rychlost, reprezantativnost atd... Ale pokud budu kupovat služební vuz zaměstnanci tak dostane škodovku. prostě pokud ho kupuji jako zdroj výdělku tak jdu tvrdě po finanční stránce. U traktorbagru je to podobné. Pokud mě žíví něco jiného a bagr si kupuji pro sebe napul jako koníček a mám na to tak prosím ale poku ho kupuji do firmy za učelem vytváření zisku tak uvažuji finančně a jednoznačně finanční stránka nehovoří pro HUDDIG. A kupovat ho jen kvuli plošině?? To si ji mužu koupit zvlášt na autě a jesště ušetřím. já ten stroj nezatracuji ale jen se ptám co mi dává za to že stojí o tolik víc? Je schopen také o tolik víc vydělat??? Mimochodem do té plošiny bych nevlez ani na této mašině. Je to na hraně hazardování se životem.
22. november 2008 10:50:21
co by zaměstnavatel neudělal pro zaměstnance
22. november 2008 16:48:59
Neviem koho Machu chceš reprezentovat?_. Ak som v práci 10-14 hodín tak chcem mat luxus v nej. Nebudem ležat pod starou škodovkou a hrabat sa v kapote ojazdeného bagra. Moji zamestnanci maju mercedes a nové stroje ,ja som si kupil nové auto ako posledný . Málokedy zavolaju že maju problémy so strojami ,začinal som na starých ale to bolo trápenie.Huddig síce nepoznám ,ale keby som ho využil určite by som zvažoval kupu.Spokojný zamestnanec -základ podnikania. Najlepšia investícia je do modernizácie.A ja sa nepotrebujem predvádzat.
23. november 2008 11:14:51
takový pristup se mi libí většina podnkatelů vyděla nějake peníze tak de a koupí si nové auto misto toho aby to dal do firmy a vydělavalo mu to teníze a lidi byli spokojeni a dnes jsou platové podmínky skoro všude stejne tak i stroj rozhoduje naco se budu na starem vraku trapit za stejné peníze když mi někdo nabízí nový stroj
23. november 2008 11:42:16
Zdravím, osobně si myslím, že pravdu má p. Mach i Farmář M. Je to o tradici a finančních možnostech toho kterého regionu - Skandinávie je bohatá, pravděpodobně jsou tam navíc i velcí patrioti, a protože je i jiná cena práce, tak si to zkrátka můžou dovolit. Na druhou stranu faktem je, že u nás takový stroj dosáhne "masovějšího" rozšíření asi až za drahných pár let (jestli vůbec), protože u nás si ho může málokdo dovolit pro běžné traktorbagrové práce a sociální cítění zaměstnavatelů není u nás asi na takové úrovni jako ve Skandinávii. Pravdou prostě zůstává, že naše klasické traktorbagry tu v našem regionu splní naprostou většinu požadované práce bez problémů a když si tento "náš" klasický traktorbagr koupíte v "plné palbě", tak si myslím, že se ten strojník nemá přes den v té kabině vůbec špatně a asi vykoná stejné množství práce jako onen zmiňovaný Huddig. Ale rozhodně nemá smysl tímto tento stroj zatracovat - je to stroj pro speciální aplikace, kde má své opodstatnění - pokud mám provoz, kde se v velkém využívá zvedací plošiny, nakladače, rypadla a ještě je třeba bezpečnější ovládat stroj dálkově než v něm sedět, tak si myslím, že je toento stroj ideální a možná to bude i levnější varianta, než kupovat na každou svou aplikaci jiný jednoúčelový stroj. Jinou kategorii vlastníků bych viděl "strojník-majitel", který je už za vodou a má to jako svého koníčka pracovat s rypadlonakladačem.
23. november 2008 13:46:12
Daniel X to pochopil ,ak chceš niekoho získat musiš ponuknut viac ako konkurencia.
23. november 2008 15:07:38
Dobrý den pánové.
Minulý týden jsme měli u nás v sídle firmy předváděcí akci, pro firmy zabývající se výstavbou elektrického vedení.
Jedna z těchto firem si ihned pozval Huddiga na stavbu. Kde a kdy to bude Vám rád dám vědět. Budete se moci přijet podívat a sami se i svést. Zatím děkuji za Váš zájem. BAGRŮM ZDAR.
23. november 2008 15:11:06
Pane Mach přeji dobrý den.
Rád vám Huddig předvedu a vše ukážu, stačí zavolat den předem. Nebudu moc akorát 27.11. to budeme na
železnici vyměňovat pražce.
23. november 2008 16:37:01
Pokusím se odpovědět všem v jednom příspěvku. Rozhodně tento stroj nezatracuji a nechci ho hanit. Jsem příznivcem techniky. Koupil jsem i věci na které mám malé využití ale prostě se mi stroj líbil. To pochopím i v případě HUDDIGU . Pokud na něj mám a prostě ho chci tak proč ne ale pokud ho kupuji do firmy za učelem zisku tak si myslím že je to špatné rozhodnutí. Nenabízí nic víc než jiný traktorbagr v hodnotě cca 1,3 milionu korun. Když budu chtít tak ho dovybavím jako HUDDIG a cenou budu mnohem mnohem níže. Jedinou věc kterrou má navíc je ona plošina ale jsme opět u financí. Když o tu plošinu budu tak moc stát a budu na to mít práci tak ji koupím samostatně na autě a stále mi ještě zbydou peníze a to budu vlastnit dva stroje které mohou pracovat samostatně a vydělají víc. Jak říkám nezatracuji tento stroj ale koukám na to i po finanční stránce a ta hraje proti tomuto stroji. I to elektrické vedení postavim s kalsickým traktorbagrem....
04. január 2009 21:42:52
Zdravím chtel bych se zeptat jestli nikdo nevlastni tady vyvažečku za traktor jestli by mi nemohl poskytnout nejake informace chtel bych si ji postavit a pokud mozno podle originalu predem diky
05. január 2009 12:30:09
Také zdravím, pane Latíne, a též Vám přeji vše nejlepší. Ta nová plošina se montuje namísto přední nakládací lopaty, jestli jsem dobře pochopil. To je celkem originální. Nemáte fotku i ve složeném stavu?
05. január 2009 17:27:37
Děkuji za další obrázky. Na druhé fotce je vidět, že tentokrát si Huddig šel pro plošinu k Palfingerovi. Až na vysunuté stabilizátory se zřejmě jedná o přepravní polohu. To mě právě zajímalo, je to v podstatě stejné, jako u stávajících plošin umístěných vzadu, jen opačně.
05. január 2009 17:38:26
Jde o pracovní plošinu, kterou vyrábí jiná švédská firma než přímo firna Huddig, avšak veškeréc atesty jsou spojeny s tímto strojem a jsou v normách EU
10. február 2009 00:18:33
Ahoj
Nevadí je zima a bagry asi spí .
Stále však trvá nabídka, kdo chce může se podívat, kdo chce může se i svézt.
Nabízíme vám na zkoušku klasickou švédku ( chladnou a vytrvalou, ale pracovitou )
Bohužel tento stroj máme k dispozici pouze do konce dubna.
Nový předváděcí stroj 1260 B který je již připravený s atesty pro železnici ČR bude u nás až v květnu.
Huddig, jako takový splňuje normy EU a má atesty na všechny dráhy (železnice) v celé evropě mimo
ČR a SR. Ptám se , jsme členy EU nebo ne a jsme někde dál třeba ................?
No co chci říct, jsem prodejce a budu proto asi vždycky vychvalovat to co prodávám, avšak nechci nic jiného než nabídnout
seznámení s něčím co zatím nemá nikdo v ČR.
Bagrům zdar Miroslav Latín
11. február 2009 02:22:51
Jen tak pro zajímavost jak jde prodej u nás v čechách??? Nemyslím to ve zlém ale co se týká financí tak je tento stroj nezajímavej a myslím že to na prodejí musí být znát...
12. február 2009 17:08:48
Pane Mach nemyslím to špatně ale do července 3 stroje v čechách a 1 na slovensko
To na začátečníka jde neeeeee!
Na druhou stranu zatím holub na střeše, ale když vše půjde jak je rozjednáno 4 vrabci v hrsti dobrý
Jo a co řikáte na tu novou plošinu 35m výška.
Díky za optání Ahoj
12. február 2009 19:12:52
Jak se říka je to lepší než dloubanec do oka. Co se týká te plošiny tak jako nápad dobré ale já bych na to nevlez. Přijde mi že na tu vejšku má bagr malou základnu. No asi to mají vymyšlené dobře a vědí co dělají. Snad... Jinak já nechci tento stroj zatracovat ale po finanční stránce mi přijde že se nevyplatí. Když koupím klasiku traktorbagr a k tomu třeba nákladák s nástavbou plošiny tak zvládneme tu samou práci ale pořizovací cena bude někde jinde za oba stroje. A to budemem mít 2 mašiny které mohou makat každá jinde... Takže mašina dobrá ale po financích si myslím že je to o dost horší....
12. február 2009 21:13:38
Pane Mach nemohu souhlasit, udělal jsem ekonomický rozbor, třeba na stavbu vedení a nechal si to od dvou nezávislých firem zkontrolovat, oba majitelé potvrdili, že se moc nemýlím a vycházelo , že ušetří za rok při 70% vytížení 3.000.000,-Kč
rád vám zašlu dáte-li E-mail
Zatím děkuji za zájem diskusi se meze nekladou .
Ahoj
19. február 2009 07:41:50
Machu ty jsi opravdu nevyzpytatelný.U člověka který prodává mašiny za miliony ti pravopis nevadí.To ještě děkuješ. Na diskusi /profesák/ ti hrubka od nějakého bagristy vadí.Sám se ptáš,na co máš v mašině tlačítko s želvou a na druhé straně udílíš rady,kde si má člověk zjistit informace o převodu.
19. február 2009 12:27:55
Děkoval jsem za ten mail kteý mi byl slíben protože mě ta finanční stránka věci opravdu zajímala. Na tlačítko s želvou jsem se ptal protože ho mám v mašině nefunkčí tak mě zajímalo jestli to tak je normál že je to třeba jen připraveno nebo jestli mi něco odešlo.Nevím co Vám na tom přijde nenormálního. A pokud se někdo na něco ptá a já k tomu mám co říct tak odpovím a pokud o problému nic nevím tak se naopak já zeptám. Nebo vy jste všeznalej??? A nebo se to tu dělí jen na ty kdo se ptají a druhá skupina co odpovídají a přebíhání není možné?????????? Jinak nechápu kam Váš přispěvek směřoval....
19. február 2009 17:45:51
Za pravopis se omlouvám, je pravda, že nebyl nikdy mou silnou zbraní
ruce jsou šikovnější.
Oprávněnou kritiku přijímám.
19. február 2009 22:39:30
Pane Latíne omlouvám se ,že jsem se o Vás jaksi otřel.Vážím si Vás.
22. máj 2009 10:21:00
Dobrý den
Dne 03.06.09 od 13.00, předváděcí akce v Kolíně.
Výměna pražců, mulčování na železnici, podbíjení atd.
V případě Vašeho zájmu, zašlete přihlášku na latin2@seznam.cz .
Přeji hezký den.
24. máj 2009 18:42:46
Dne 23.05.09 se uskutečnila v rámci závodů hasičských sborů Hradeckého kraje předváděcí akce stroje Huddig.
Huddig zde byl předveden jako záchranářský stroj, kdy v případě kalamit a povodní umí nejen chránit
majetek odstraňovat vzniklé problémy, ale hlavně v nepřístupném terénu zachránit lidské životy.
24. máj 2009 20:05:12
Dobrý den. A nějaké fotky z akce?
24. máj 2009 21:51:04
vše na www.huddig.cz
21. jún 2009 19:40:59
Zdárek panstvo . Zajímavá debata. HUDDIG a LANNEN (doufam že jsem to napsal správně) . Mašinky moc zajímavé maj něco do sebe . Osobně dělám s 3cx a pár vychytávek od Švédů by se někdy moc hodilo. Třeba dálkové ovládání, ale asi nejvíc by se mi líbilo řízení přez podkop no a rototilt by taky nebyl k zahození. A ten odkaz na tu šestikolovou mašinu je taky dobrej rád bych si prohlédl blíže ale nevim jestli bych s tim chtěl dělat ale kdo ví, (3cx mně chytla jen jsem do ní sedl a sedim v ní už pátej rok a nechci z ní ) . No a u těch financí bych se fakt stavěl až bych chtěl kupovat , jinak mi to kazí příjemné rozjímání a obdiv nad zajímavejma mašinkama ,. Jinak přeju hodně zdaru