Téma: Videa z YouTube
Autor
Správa
17. december 2012 06:41:36
17. december 2012 16:24:33
17. december 2012 17:10:22
Ahoj Luďku ,tvá videa jsou skvělá jen tak dál per to sem
17. december 2012 17:15:46
Mildo děkuju, prát to sem nebudu, máte tam odkaz na můj channel tak to zkoukněte rovnou tam
17. december 2012 18:13:14
17. december 2012 18:20:40
Luďku tohle mi nedá,krásný song k fotkám a ty fotky no i Saudek by záviděl vážně super ty by jsi se měl na bagrování vyprdnout a měl by si jít dělat do nějakého studia.
17. december 2012 18:59:24
Vybíral jsem písničku takovou památeční až se na to podívám třeba za 10 let což už bagr asi nebude abych si vzpoměl na něj
19. december 2012 21:37:15
20. december 2012 18:32:37
ludku nezlob se na me, ale tohle uz neni ani spam, ale zasirani fora a vsech vlaken...
21. december 2012 07:15:46
Tak ano, ale je tam napsáno ''Videa z YouTube'' tak proč to nemám dávat ani sem?
21. december 2012 07:16:48
22. december 2012 12:05:58
22. december 2012 22:23:02
rally taxi
23. december 2012 12:10:59
Proč ne, byla by to dobrá služba, když má někdo velkej kvalt...Akorát cenu by jen tak někdo asi neskousnul.
23. december 2012 14:43:21
Tak si myslím, že ta holka byla nakonec ráda že byla druhá na řadě při čekání na taxika.
23. december 2012 17:44:29
tohle je taky dobrý.
25. december 2012 00:21:11
25. december 2012 10:30:20
to už jsem jednou viděl,je aspoň vidět co všechno ten stroj vydrží
25. december 2012 17:07:15
no takovýhle zacházení s bobkem jsem viděl na nějakém veletrhu, no a pak si kupte předváděčku když s tím tohle dělají.
10. január 2013 18:50:20
11. január 2013 17:00:41
Chápete to někdo?
Nějaké info k akci by nebylo?
11. január 2013 19:20:39
Pro soutěžní učely hasičů... Asi je to nultá série...auta na kterych se dolaďovala linka v automobilce..jsou to víceméně zmetky...končí buď takhle,nebo u PČR která na nich trénuje zásahovku .
12. január 2013 18:10:27
No je to docela racionální vysvětlení, ale stejně je mi těch aut líto a je to škoda.
Prodal bych je za 1/3 ceny bez záruky, kutílků, co by si auto rádi dodělali a poladili, by se našlo dost
Je ale možný, věřím tomu, že nelze, certifikáty kvality ISO, atd, taková je dnes doba.
Raději to zkurvíme, než to prodat lacino, poškodilo by to dobré jméno firmy.
Za komunistů zase přeráželi lože vyřazovaných soustruhů a pálili autogenem vejpůl multikáry, hlavně aby se nikomu nedostal do ruky výrobní prostředek...
Prostě pakárna, tehdy jako dnes.
13. január 2013 18:06:16
zahrabaný bagr a buldík.
13. január 2013 19:15:35
Tohle mi prostě hlava nebere. Strojník co mi najede bezhlavě do hromady blata (a ještě se chlubí fotkama), má u mě druhej den připravenou už jen lopatu, pokud ovšem zaplatí vzniklou škodu. Přeci cejtim, že se začínám nořit (přes pneu), tak hned coufám a pomužu si radlicí. A hlavně platí, zasadně nebrodím (natlačí se voda skrze simerinky a portály jdou časem dokopru) a najíždím jen ,,na čistou", kterou si předem uklidím. A co nedám, nedělám. Kydž nemám bláťák, zavolám radši konkurenci. Například říjnu přišli deště a zmokl natěžený jíl na deponce cca 1000 kubíků, vznikla z toho břečka. Radši jsem přemluvil majitele, že je jedno, zda odvezem hned s potížema nebo v letě bez rizika. Souhlasil, že počká až se to samo odvodní.
13. január 2013 20:56:32
Teda to je fakt na palici, ta likvidace tech superbu to jednoho akorat nase*e a ten frajer co zajel do tech ho*en to je taky pekny...hlavne ze si pustil majaky kdyz ho tahali ven.
14. január 2013 09:22:44
Josef Fučík
ano souhlasím, ale řekl bych,že to nenatáčel strojník,ono tam byl sraz offroadů,původně ten traktorák měl vytáhnout zapadlého gazíka,bagr zapadl ,tak ho přijel vytáhnout buldozer,ten zapadl také,nakonec je vytahali hasiči s vyproš´tovacím tankem. víz video. Naviják je prostě na vyproš´tovaní lepší.
Ono to tam je dost zrádné,na vrchu je cca 30-40cm hlíny a písku a pod tím je bahno,je to bývalé odkaliště. Tzn že to černý není ani tak bahno ale spíš kal. Tam šlo také o to že on by se ani tím podkopem nikde neopřel,všude se to boří. Já vím že pokud se to dělá třeba odbahnění rybníka požívají se trámy jako panely a ten bagr si je dává pod sebe,ale tohle nikdo nečekal.
jen tak koukám,že řidič toho tanku s tím moc najezdíno nemá,moc se s tím sere. To já s ním tedy jezdím jiným stylem.
14. január 2013 17:17:19
Parádní, čumilsky vděčná vyprošťovačka.
Jak ty mašiny asi čistili? Tlaková voda, WAP, to bych se bál, že to bahno nažene všude dovnitř, ale nechat to zaschnout a ztvrdnout, taky konečná...Takže nejspíše ručičkama, nekonečné šťourání...
Ten tank je pěkně namalovanej, ale jeho motor i na tank moc kouří, a má takovej tvrdej zvuk, jako by měl moc velkej předvstřik.
Moc pěknej zvuk měla teď Lopraisova Tatra, v tom videu, jak si na Dakaru ustlal v duně, dobře nabroušenej motor, radost poslouchat.
14. január 2013 20:25:08
Luděk Hurych
ten tank je HZS SŽDC Ústí nad labem,to že hulí to je pravda ale to je tím že je studenej,mě to dělá taky než se zahřeje. A to že to řve, to je tím že to nemá tlumič výfuku. A hlavně to je V12 40 litrů obsah. Takhle velký motory dělaj pořád rambajs.
jen ten řidič s tím moc nejezdil ,jelikož se s tím moc sere. A co se týče bahna na technice,pokud by to nechal zrv rdnout tak to pak oadá třeba za jízdy. ne?
A bahno na tanku- já to dělá tak že ho postavím k rybníku u nás,vezmu PS12 a hasičskou hadici. Za cca 20-30 minut je komplet umytý.U rybníka mám takovou panelovou plochu takže voda z tanku zase teče zpátky do rybníka,po tom co se zachytí bahno na mříži.
Nemáš odkaz na to video s tou lopraisovou tatrou?
14. január 2013 22:21:15
Zde video Lopraise a potrápení v duně kousek před koncem etapy.
Pane Kučera mohl bych vědět v jakém kraji sídlíte nebo operujete, moc rád bych jednou viděl vaši techniku v akci. Jakou činnost jste naposledy vykonával s vašimi VTčkami?
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz/
15. január 2013 09:20:59
vetšinu techniky mám u nás na statku na vysočině. Zbytek technky( Tatra 815 8x8,P50 a VT-55) mám v Týništi n O nebo když je to kde zaparkovat tak v HK.
její využití sice není tak čast (tedy co se týče tanků),ale většinou se jedná o vyproš´tovací práce,pomoc při povodních,sněhové kalamitě, a v neposlední řadě trhání pařezů,na vysočině stahování dřeva s velkého svahu.Tank má mnohem větší stabilitu než třeba LKT. Moje poslední akce bylo tahání bagru při odbahňování rybníka..v bahně roztrhl pás.
Až by bayla nějaká větší akce tak dám vědět. Skoro aždý rok jezdím na povodně,takže pokud se chcete podívat tak tam by to asi bylo nejlepší.Jinak to bývá taková jednodení nebo půldenní akce-viz to tahání bagru z rybníka. Nejvíce času zabere doprava na místo. To vytažení je už pak chvilka. Tedy pokud jde nastartovat tank.
22. január 2013 13:47:39
23. január 2013 18:42:05
Pane Fučík Vy jste hlava . To je dobrý človeče. Máš to vyzkoušený za provozu?
25. január 2013 14:40:25
http://www.youtube.com/channel/UCQT5tJB4qvvskWbdew7Nhgg/videos?view=0
Zde jsou videa.. Tatry,Volvo,bagry.... kdyby se vám nějaké mé video líbilo tak dejte palec nahoru a popřípadě přihlašte odběr..
02. február 2013 20:50:51
Krásné záběry dosud neviděných stroju zn. Praga - traktory, pásový dozer, tank, silniční válce parní ale i dieselové...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysi...ani-ztraceneho-casu/209522161510001/
05. február 2013 13:52:11
Hezké záběry,
ten dozer je vcelku použitelný, u válců je legrační ten velký převod řízení, řidiči museli předvídavě a včas usilovně začít motat rejd, bez posilovače to jinak nešlo.
Parní válec jsem viděl v akci jako malý kluk ještě někdy v první půlce 60. let, dokázal se rychle rozjet na pro tuto kategorii strojů velkou rychlost.
Tanky na svojí dobu schopně překonávají překážky, asi to bylo jejich malou hmotností, která byla možná jenom za cenu slabého, už tehdy téměř jenom symbolického pancéřování.
05. február 2013 22:16:57
Když už jsme u té rychlosti parních strojů, tak tohle je pěkný
07. február 2013 10:36:51
Hezké,
fantastickou vlastností parních strojů je plný kroutící moment již od nulových otáček, toho spalovací motor nikdy nemůže dosáhnout.
Vzpomeňte na parní lokomotivy, jak si dokázaly při rozjezdu hrábnout.
Výhodou je také jeho nepřerušování, u velkých vozidel, řazením početných rychlostních stupňů.
Bídná celková účinnost, dlouhá doba přípravy do akce, a vůbec veliká pracnost obsluhy nepůjde ani do budoucna dohnat technickým vývojem.
Možná by bylo zajímavé páru nahradit stlačeným vzduchem, dodávaným turbokompresorem, poháněným plynovou turbínou.
Celková účinnost by ale určitě byla horší, než u vznětového motoru.
13. február 2013 21:43:54
http://www.youtube.com/watch_popup?v=RobaJKGMMiE
Koukejte až do konce.......to je teda síla!
15. február 2013 23:18:56
Nevím či to tu už bylo ,ale je to docela zajímavý.Asi lepší než tahat na stavbu velkou drtičku.