Téma: fotogalerie pro všechny.....
Autor
Správa
10. júl 2014 22:13:49
Dobrý večer. Tatra Krásná. Tak Anděl takhle blbne.
10. júl 2014 22:31:13
Divné zábrany. Poznám je. Že by Zepris???
11. júl 2014 11:15:19
Danny Ko.: Kaj na Darkově je ta vlečka?
11. júl 2014 16:01:57
Joo s Andělem byla na stavbě srandaA ano je to Zepris , snad mě někdo nezjebe že to zveřejnuju.
17. júl 2014 05:44:09
To je,ale co se dá dělat dyť je to Komatsu
17. júl 2014 08:23:40
Souhlasim s oběma to Komatsu je fakt hroznej kýbl ! Bohužel jsem měl tu moznost si ho vyskouset .
17. júl 2014 09:23:41
Dobrý den. To se nám to tady pěkně rozjelo. Začíná to tady být nuda.Tohle vždy zabere. Nevím co jste zkoušel, ale já taky vyzkoušel.428B -5000mh, 432D-5000mh.Ten první bych vzal zase.Ale to potom? Ty stroje s označením, jako zvuky při vyměšování???
18. júl 2014 09:53:13
Já zkoušel Wb 93R i 97 R a nechtěl bych to. Nepadne to do ruky,vidle zbytečně těžký,na přehazování aby byli dva lidi. Přední lopata na výšku,takže se tam vejde málo ma materiálu,když se zvedla nad auto a vysypala,tak mě kolikrát nešla zpátky zaklopit,prostě to hydraulika nevzala. Vůbec je to na nakládání slabý,kňučí to a poskakuje před hromadou . V kabine to má podivný plasty,nejdou pořádně vydrhnout,rádio umístěný nesmyslně pod spínací skřínkou,takže větší klíče by narážely do displeje. Na ten není při ladění vidět,kolega si dělá srandu, že musí vystoupit ven,přeladit a zase nastoupit Pak mě tam štve,že pro to aby šel podkop musí být vždy doklapnutá sedačka a zmáčklý tlačítko na přístrojovce. Ty sloupky s joistykama se musi naklápět každý zvlášť, na 432E jdou současně a zlehka. Ruční plyn je taky neprakticky skoro pod sedačkou. Zadní rameno konečně udělali do banánu,to předešlý,to byl děs,vůbec nebylo vidět za stroj při couvání. Násada na podkopu je zbytečně dlouhá potom překáží při rozhrnování mezi hromadama. Zadni rameno už je svařovaný a má výkyv,že se pomalu nejde strefit na výkop.Když jsem na to dával kladivo tak jsem si automaticky bral náhradní čep,protože druhý den prasknul, a to nejsem huntýř.Zadní stěrač při stírání vyhrne všechny nečistoty nahoru a skončí na boku a všechno potom stíká po celém okně,nádherně to Italové vymysleli.Nebo kapota motoru,otvírání a odemykání ma na pravé straně a kontrolku na olej na levé. Komatsu nezná slovo inovace,už několik let žádná pozitivni změna,pořád stejný. Akorát na pasových bagrech zvedli záď kvůli filtru pevn.částic,monitor není v češtině jako u CAT, sedačka nepohodlná,krátká opěrka skoro jako sedák,čepy a pouzdra vyklepaný už v 6000mth. Kolega říká že to je dopolední bagr,to má ještě drobet sílu,pak se ohřeje a už netahá
18. júl 2014 11:10:26
Dobrý den.Je toho dost.KOLEGA ŘÍKÁ.Tedy majitel už čtvrtého traktorbagru říká.Vidlema můžu lámat betony. Chytrý strojnik si poradí a ten méně obdařen, ten musí silou . Už se to tu řešilo.Pane. Komatsu vyrábí traktorbagr s banana ramenem už od roku 2006.To je dost dlouho . Takže slovo KONEČNĚ není na mistě. To samé popis interiéru. Popisujete asi předchozí model.Srovnavat Favorita a Fabii , také mimo . Delší násada. No když si kupec dá příplatek, tak ji má. Máte co jste chtěli.Výkyvy ramene . Všechny vůle v normě. U Catu už se dělá kozlik v 8000mh.My máme na jednom devět a dlouho se nic konat nebude.Pokud se na mašině střídají cukrář s kuchařem, tak zničí jakoukoliv značku. Čepy kladiva fakt hadr.Ale prosim.Na boku kladiva je nápis FURUKAWA.NE KOMATSU.Pokud vám odejde alternator.Je to BOSCH.Pane ten stroj je skládačka. Chcete říkat co je špatné. Fajn , řekněte ale i výrobce daného dílu. Závěrem bych dodal. Komatsu vyrábí a prodává největší počet rypadel na světě.Kdyby neznali slovo inovace-nepřežijou.
18. júl 2014 21:37:04
ja jsem čekal že mě všechno vysvětlíte a že z toho komančák vyjde jako nejlepší. To co jsem napsal byli moje pozna tky,a kolegové říkaj to samé,proto píšu Kolega říkal,né že to mam jen odposlechnuté od někoho. Dyť u nás tu 97 už nechce nikdo ani střídat o víkendu. Že je to slátanina to je jasný,i na mém Catu,tedy jen v uvozovkách mém, je made in japan nebo czech republic,nebo rozsypaný čaj Inovace u Komatsu žádný nevidím,prostě u pás. bagrů pořád stejná kabina,to samé u nakladačů,u nás na firmě stará 470WA,ma stejný vnitřek kabiny jako teď koupená 430,i s tím hnusným volantem. Kdyz srovnám buldozery,tak Komanč D65ex,rozkývaná sedačka,uz jí museli dole svařovat,rozpraskaný područky,páka na pojezdy jde hodně ztuha dopředu a dozadu,hydraulika na radlici neposlouchá,než zareaguje dost to trvá. Zrovna předevčírem jsem na něm dělal,má 12 tis.mth a Cat D5N xl má 16 tis.mth , je o dva roky starší, a minimální výkyv na radlici,sedacka v pohodě,hydraulika poslouchá. Jestli to múžu použít tak i kolegové říkají že ten Komančák je jen lepší Stalinec,na Catra nemá,oba měli několik let 6ku a byli spokojený. Já jen říkám,že mě se s komatsu prostě dobře nedělá a nepadne do ruky,to je můj názor. Ale shodnu se s Vámi,na těch kuchařích na strojích,také to nemám rád,nebo Ukrajinci bez strojničáku,akorát že s tím nic asi neuděláme
18. júl 2014 22:18:11
Dobrý večer. Znovu a znovu si čtete můj příspěvek. Nikde není psáno, že je nejlepší.Jen trochu plácate. Pořád to nechápete. Ta sedačka není vyrobkem Komatsu.Jen ji zakoupili a namontovali. Přečtěte vyrobce a řekněte to.Tohle házení do stejného pytle, je naše národní vlastnost. Strojnicak není zárukou schopností. A znám pár Ukrajincu co občas zaskočí. Opravdu schopni.
18. júl 2014 22:27:59
Dobrý večer p. Široký... posloucháte se vůbec? koupili a namontovali...ale proboha rozsypala se v KOMATSU a tomu strojníkovy, kterýmu to skřípne pytlíka je šumák KDO tu sedačku vyrobil, ale v životě už nevleze do KOMATSU
19. júl 2014 01:04:43
P. Horák plně s vamy souhlasim P. Široký si mysli ze když Komatsu v roce 2006 okopiruje banánový rameno od catu který ho mel už 3 modely před tím tak tomu se u Komatsu říká inovace ale jinak od roku 2006 nic nového nevimyslely . A jenom na závěr Komatsu se prodává na světě možná nejvíc ale já bych ten kybl nechtěl ani kdyby mi Za to někdo zaplatil a jak tam pisete ze ten stroj je skládačka tak už to jevi jak jsou u Komatsu neschopní když si musi všechno kupovad např . Motor iveco altik sedačka příslušenství atak Dale to dy dylo na dlouho takže si myslím že debatu mužem ukončit !
19. júl 2014 05:39:33
Dobrý ráno. Ještě bych neskončil. Skládačka kterou popisuju se týka všech strojů. VŠECH. Každý značky. Predstava jak dělník v montážním závodě Catu, vyrabi třeba altik je směsna . Jenomže jen jednoduchej člověk, bude plivat špínu na celek ,přestože díl který se rozsypal najde prakticky u všech konkurentů. Takže je to barvou. Živim se tím dlouho a v rozsahu větším než většina z vás. Já jsem spokojeny.Co to je za bludy.Okopirovali rameno od Catu? ?Okopiroval snad Cat, teleskop od Komatsu? Okopiroval snad Cat,vyfuk u sloupku kabiny.Jako to má nový model F? A Komatsu už to montuje 15 let.To že se všichni na trhu nějak inspirují, to je snad normální . A tak se zamyslete
19. júl 2014 12:44:26
Ale dobře,já je nehážu do jednoho pytle,dokonce znám u nás na firmě dobrýho UK,hrabat umí,má i strojničák a hlavně do mašiny se zouvá a utírá i mazivo z ramene jako já. Jen se nechci dožít toho, že jednoho dne přijde majitel a řekne hele,zítra už nechoď,já mám Ukrajince,nebo třeba Rumuna,nebo lopaťáka,řidiče... sice neumí hrabat,ale to se časem naučí,dělá za polovinu,že nemá profesák ani strojničák,to nevadí. Protože mě ta práce baví už od malička. Co se týče toho komínu při sloupku,tak to se mě moc nelíbí ani na Cat ani na Komatsu,omezuje to výhled doprava,to spíš snesu komín uprostřed. Já prostě myslel,že si povíme klady a zápory ,přece nebudu psát že sedačka na Komanči,výrobce ten a ten stojí za prd,nebo rameno na Komatsu 228,výrobce nevím,nám prasklo u pístnic na zdvih.Na Komatsu Pw 160 nám zase uletělo oko na pístnici na vyklápění lžíce,výrobce pístu taky nevím. To přece strojník cítí se kterým bagrem se dělá nejlépe, u nás na firmě právě můžeme porovnávat protože třeba jen kolový bagry máme Komatsu Pw 140, tu 160 už prodali,Volvo 140,Caterpillar M313D a 316C a teď dva nový Hitachi- ten jsem ještě nezkoušel
19. júl 2014 13:13:12
Dobrý den.Opravdu to nelze takto rozebírat. Ale jsou to skládačky. Originál je jen design a samolepky.
19. júl 2014 15:30:56
Tak valka o kominek me rozebrala rekl bych ze cat to neokopiroval, ale udelal, protoze v kastliku bude filtr pevnych castic kvuli nove emisni norme, nechci se tu hadat a ani se vmesovat do nekonecne valky CAT VS KOMATSU VS JCB, ale je fakt, ze na baume jsem navstivil komatsu, sice me nejaky veci u komatsu nadchli co se tyce inovaci, ale pri lanareni ke komatsu jsem se naprosto uprimne zeptal co mi napr. u traktoru nabidne kabina vic na komfortu nez cat, tak pokrcil rameny a rekl, ale mame lepsi cenu, nacez prisla ma odpoved, ze ja nechci do kabiny lest a vracet se do roku 90... tak a bylo po lanareni. Co se komatsu ale musim zastat, je ze se mi libi u otocaku rekuperace energie z otoce, asi to bude prinosny system co se tyce uspory paliv, ale druha vec je porizovacka a nasledna oprava, jelikoz verim tomu, ze je to novy system a bude mit mouchy, valka o banany je taky dost stara, cat to ma skoro od zacatku, jen puvodni 428 series II z roku 85 tusim ho nema, ale treba teleskop co ma tedka E2 styl komatsu mi leze krkem, to mi vic sedel na E1 ten otoceny, na druhou stranu, u komatsu se mi libi, ze delali offsetove rameno. Je to nekonecna valka, druha vec skladany masiny co svet dal me neprirostli k srdci, ba naopak, mam k tomu odpor. Cat sice ma taky jiny motor, neni uz origo cat jako 3054, ale perkins, ale zase perkins je vlastnen catem, tak to moc skladacka neni. Stejne je to tak, ze kazdemu sedne neco jineho. Ja tim, ze jsem s traktorem komatsu mel tu cest bohuzel, tak musim uznat, ze ac mel 9 tis mth tak se nemohl kondici rovnat nasemu dedkovi 428C s 14tis mth, smutny fakt. Kabinou bych rekl, ze snad i to C melo navrch a ze je to taky osekany na dren.... Nechci se tady dostat do potycky s p. Širokým, jen rikam muj pohled na vec, dokonce prodejce na Baume me odkazal na p. Širokého jako jeho vazeneho zakaznika, ze pokud bych si chtel masinu prohlidnout v akci, ze by mi domluvil schuzku u masiny, ale s diky jsem odmitl, jelikoz jsem mel tu cest vickrat tuto masinu potkat a i zkusit. Hodne lidi hani urcitou znacku, ac jemu samemu se to libi, ale chce si zachovat tvar drsnaka a zastance znacky.... Me se treba driv u JCB libil zamek menice, stejne tak jako lepsi minibagry nez nase caty jsou bezesporu Ušáci, ale je to zase za jiny peniz, ac to neni nejvetsi prekazka, ale kdyz uz mate "flotilu" u jedne znacky, tak zase resite veskere problemy na jedne pobocce a znate ty masiny trosku lepe nez kdyz mate co kus to original, ale to je nase filozofie, nekdo ma treba pestrobarevny park a vyhovuje mu to, nikomu ten nazor neberu. Tak ci onak, at vsem masiny slouzi jak maji
19. júl 2014 17:45:56
Dobrý den , řekl bych velmi rozumný a smířlivý pohled na věc. Mnohokrát jsem zde popsal svou zkušenost s Catem.A nebyla jen negativní. Život šel dál. Kupujeme stroje jen od Komatsu . Určitě za lepší ceny než prvokupec. A nemyslete, že je všechno jako v pohádce. Včera odešel otočak. Záležitost za dlouhej peníz. A vím, že mě zastoupení podrží a pomůže. Takový trochu rodinný přístup. A styděl bych se podívat prodejci do oči, kdybych koupil stroj od konkurence.
19. júl 2014 19:28:27
P. Široký ne nadarmo se říká ze pravdu se kazdy pere . Nikdo vám nebere ze ve VAŠICH OCICH je Komatsu hvězda .ale spis mi přijde ubohé ze když vám dochází argumenty tak se začínáte chlubyt mnohaletitou praxi když ani nevíte kolik praxe a skusenosty maj ti ostatní a také když vám kolega p.macek pise veškeré zápory strojů teto značky tak než abyste uznal že je to tak . Tak pisete ze placa nesmysly .a takto se projevují jednoduší lide .
19. júl 2014 19:48:41
PANE. Rychle to smažte. Ještě se to dá zachránit. Vy musíte mít ruku v rozkroku, jak jste vzrušenej. Bolí mě oči. Mě argumenty nikdy nedojdou.A vás evidetně uhádám vždy a všude. Budte zdráv CHLUBYLE
19. júl 2014 21:16:18
Myslym. Ze právě došly když to co napišu ja tak vy pisete spatky proti me a nevím kdo tady začal machrovat ze je nejskusenejsi ! Ale to je jedno ja už vám nic psát nebudu protože co napisete to sami akorad na opak takže jak říká lidové rčení MOUDŘEJŠÍ ustoupí takze se mějte krasne uzivejte koooomanččáaaaaka v nemoci i ve zdravý naschle
19. júl 2014 21:43:29
Jejej kam až se nám to dostalo, a začalo to srandou, já nevím kdo tady potom začal o jednodušších lidech. Ještě jsem zapomněl že pásový bagry Komatsu nemají volitelný systém výložníku,u Cat nazvaný SMART BOOM- při zapnutí klesá rameno svojí vahou bez hydrauliky směrem dolu. Já si na to zvykl na Cat 329D při práci s kladivem,vychýlím joistyk dolu a pustím kladivo a klesá to rovnoměrně,bagr se nezvedá na pasech,tím nedochází ke zbytečnému tlaku na oškrt. Je to dobré i při stahování z pevné podlahy svahovkou,nebo při nakládání ornice z kypy,jsou ty pohyby rychlejší a rameno dosáhne dál za stejný čas,než když je funkce vypnutá. Někdo říkal že to snad nabízí ještě Volvo,ale za přípla ek. Když si člověk zvykne na lepší,těžko po tom přechází,jako třeba ovládání na velký i malý přídavný okruh jsem měl na Cat 330C v roce 2006 na joistyku na pohodlnejch kolíbkách a v té době přišla nová Komatsu 228 a místo joistyků měla,my jsme tomu říkali "Kozí rohy",vysoký,tenký,nepadnoucí do ruky a kladivo nebo svahovku ovládat na nohu. To bylo něco hroznýho,na demolici připojit drapák a ovládat to levou i pravou nohou a oběma rukama,já měl nohy jako přadlena a ještě ty pedály měli tak blbý kolmý sklon. To jsem se zase rozepsal,musím jít spát, takže dobrou noc všem
20. júl 2014 05:40:59
Dobrý den. Já toho moc nevím o velkých strojich. Takže těžko mužů oponovat nějakou chytrosti. Líbi se mi systém jizdní stabilizace, tedy na kolových Catech.Co vim, tak svahovka může využívat okruh na kladivo.Je to jednoduché a funkční. A levnější. Ale u větších strojů lze použít jiné okruhy.Pak tedy na čudlik. Zeptejte se na firmě-PROČ.Na osobní útoky, odpovídám slušně ale tvrdě.Jsem toho názoru, že kdo se chce veřejně vyjádřit, tak by měl umět mluvit nebo psát. Ja byl ve škole za blbce.Co diktát to čtyřka. Sotva jsem prolezl.A tady mě napadá tvor, co.No posuďte sami.Jestli já jsem magor do Komatsu, tak vy všichni jste magoři do Catu.Jdu do práce
20. júl 2014 19:17:38
Pane Široký, malinko bych vás pooopravil...já jsem magor do Fuchse... o to míň mám asi co kecat do jiných strojů...Moje jediná zkušenost s Komatsu je, že jsem si seddnul do WB 97 tuším (nevim přesně) a ani jsem nemoh nastartovat....pokud tedy mohu něco posoudit...komín nezavazí, je šikovně uklizený....otočení se sedačkou nic nezavazí ( srovnání s new holland) a to, že čelní lopata je mělká poznala i moje manželka...jinak v poho... vyznáváte značku, věříte jí a jdete za tím i jakoby proti proudu...takových lidí je už málo....pokud zde mohu napsat moji zkušenost... (psal jsem to i v jiném vláknu) Fuchs i pod taktovkou Terexe si zachovává punc kvalitního stroje...a to co se týče výkonu, rychlosti i spolehlivosti....ale co se mi moc nelíbí je kvalita zpracování "železa"... nátěr se loupe a části stroje rezaví...u mašiny za 10 mega víc.. je to hrůůůůůza.... když jsem se o tom zmínil borcům od fuchse, odpověď byla, že železo dělají na slovensku... konkrétně v Detvě....říkám jim no a??? to je jedno, třeba číňani, ale aby mašina za 10 mega byla po 4 letech z poloviny rezavá??? krčení rameny....mimochodem v té stejné fabrice dělají prý železo i na Sennebogen...a ten jsem rezavý zatím neviděl.... (foto: schránka s klimatizací na Trex Fuchs MHL 350 r.v. 2008)
22. júl 2014 14:35:05
Magor snad ani ne, ale prostě se mě s Cat dobře dělá, a třeba ta přehnaně vysoká záď na pás. bagrech se mě nelíbí, použití některých plastů v kabině nic moc a jak píše p. Horák tak i na Cat serie B i C reznou plechy a nebo opadává horní vrstva laku. Jinak mě zase ve škole nešla matematika, každej jsme nějakej.
23. júl 2014 16:09:06
Ze soukromého archívu perliček pana Pantůčka.Kapitola-Šéfe já myslel
Jedná se o zcela neznamou firmu. Třeba se někdo pozná
25. júl 2014 16:21:50
tvl...na avii hodit tolik co na tatru...
17. august 2014 21:52:31
Víkendové foceníčko
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz